Esok 1.12.2011

Salam, good evening :D


Esokk aku start tusyen, Esokk ada Cerita Ombak Rindu ditayangkan, Esok 1.12, Esok aku kena jugak pegi tusyen ! Arghhh, esok memang hari penting gilerr bagi cima. Esok comfirm cima busyyyyyyyyyyyy. Hari ni aku tak tahu masalah aku yang suka type macam orang gila hari ni. Well, hari ni 30.11 aku jadi gila sikit. Watahell ? Esok cima kena pegi tusyen Mathematics dengan Aisya babehhh. Tapi pada masa yang sama cima nak tengok Ombakk Rinduuuu dekat sunway, tapi maybe aku tengok malam. Minta mintak tiket tak habeesss oiii macam dulu nak tengok cita Kongsi bila first day ditayangkan.


Kau nampak, aku punya bersungguh sungguh nak tengok ! Duit semua dah siap, cuma tunggu bila lah nak tengok. Tusyen hancur segala galanyaaaa :( Hell yeahhhhh ! K lah, nak sambung twitter balik. Kbyeee :)