Penattt sesangat weyyy

Haiiiiiiiiiiiiiiiiii, dude today is December. Lagi sebulan dah nak bukak sekolah, ohh damn malas gila wey nak pegi sekolah. Dah lah tahun depan saya bakal menduduki ujian PMR. Takutttt lahhh. Gegeh haha. 
Hari ni Aisya datang rumah aku, bukan tujuan sebarangan. Dia datang sebab nak pegi tusyen. Pagi kami pi tusyen, petang pon pegi. Pagi tadi tusyen math, aku nampak dya. Wahhh rindu kat hang paezzz :) Tapi petang special sikit, 3 jam memerah otak tadi. Act, bukan lah 3 jam memerah otak, setengah jam saja. Yang masa lebih aku menggunakan dengan faedah seperti berangan, berborak. Haha, tadak lh. Sejam je kot aku belajar. Kelas pon tadi hingaq bingaq, so aku pun nak jugak bising. Aisshh, ingat hampa ja ka bole bising. Titewww pon nak jugak woii. 


Haha, lepas balik aku nak jalan satu taman dengan jiran iaitu Diyana, Amira and Hanis. Agak panas sikit hari ni, tapi aku rasa lemak lemak dalam badan dah keluar siktit. Haha, btw berat badan aku dah menurun balik, jadinyaaaa 36kg. Weeee~ gembira lah sikit.


Klahh, nak pegi makan ni. Malam nanti InsyaAllah nak tengok cita Ombak Rindduuu. Doa doakan ticket ta habes. Byeee <3