Cari pasal ?

Hellowwwww, lama cima tak update blog ni :D


Ok, oke dulu masa Malaysia lawan bola dengan Indonesia, aku punya lah hyper asyik asyik tweet dekat twitter pasal bola, bola, bolaaaaaa ! Okay aku happy sangat sebab Malaysia menang time tu. Tapi at last Malaysia lawan dengan Syrea kalah. Dengan Baharin pon kalah. Aku tak tahu lah orang Indo jampi apa kat pemain Malaysia sampai boleh kalah. Or maybe Harimau Muda semua penat kan. So aku faham. Walaupun korang kalah, aku tetap support kamu semua :)


Okay, di Twitter pulak ada cewek marah aku sebab kutuk Indon. Wadehell ? Deyy podaaa, hang pun kutuk Malaysia. Haishhh, dah lah gambar tak cukup kain. Bak kata Mira rara, tak senonoh langsung



Ceyh, kata asraff n miler cari rezeki di negara depa. Weyhhh, berjuta juta keturunan dya cari kerja di sini apa cita ? Haiyaa, itu pasal Allah kasi gempa bumi di negara youuuu ! Cima dengan mira jugak kena dengan dya. Act, banyak lagi orang Malaysia dya kutuk. Aku pun tak tau dia tak puas hati style apa o_O

K lh, gtg now. Byeeeeeeeeee