Bye bye


Assalamualaikum dan selamat malam :) 

Hampir 1 minggu dah aku tak update blog . Hehe, rindu kot . Act, busy kot dengan exam dah nak dekat . Oh damn ! Kene pulak baca buku, sakit mata menghadap buku ja . Penat oii . Aku dah lh lemah math, kene pulak buat latihan . Tadi dah 3 jam menghadap buku mats jenama Twitter tu . Jyeahhhh, berangan bukak twitter lah tu :P memang 

Hari ni jugak cima tolong umi kemas dapur . Tudiaaa berkilo kilo pinggan kena angkat . Jenuhhh, sakit pinggang pun ada . Aku tanya umi : " Umi, pinggan banyak banyak ni nak buat apa ?" Umi pulak balas : " Entah, umi buat hiasan . Tapi dah lama sangat simpan buat jadi bahan hantaran untuk aboy kahwin ." Haha, kami ketawa dua orang kat dapur sambil abah buat paperwork dekat ruang tamu . 

Lepas tu , lepas tu mira comel call . Tanye pasal link blog ni, aku lupa :P dah lama tak on blog, seminggu lah konon . Sorry mira :) Esok aku kasi tau ya darl . 

Tapi lepas ni 2 minggu aku tak on blog kot . InsyaAllah , aku kene lah kawal nafsu online ni . Exam lebih penting . Cakap pasal exam , PMR tak abes lagi . Satu blog form 2 diorang sewa untuk PMR , wahh dewan tertutup Smkk tak cukup besar ka ? Aku lalu tepi dewan pun tengok jarak meja calon PMR jauh sebatu . Baru aku faham .

InsyaAllah esok aku tak mai sekolah . Malas nak mai, mai punn bukan ada apa . Menghadap papan hitam atau papan putih yang dikenali sebagai BlackBoard and WhiteBoard :D Latihan sikit sikit ja cikgu kasi . Tapi esok comfirm aku mengahadap buku dengan lebih lama . Nabilah paksa aku mai sekolah siap nages lagi, dulu hang tak mai aku tak kate apa pon . 
Kata penakut , cubalah kuat sikit bukannya ada orang nak culik hang :) 


K lah , abah nak tutp wifi dah . Good Night :)
*Aku tak akan on blog selama satu minggu tau*