Hell Yeah



Good night 

Wuhh penat pagi tadi lepas balik tusyen umi pulak tak da kat umah . Todiaaa , nasib baik balik dengan Cik Zah . Tetapi cima terpaksa tunggu kat luar rumah , luar pagar pulak  45 minute . Dah lh pagar umi pi kunci , aku pulak tak da kunci rumah . Oh damn , memang lh tak da masalah mnunggu tpi ada orang naik motor duk ulang alik berdekatan dengan kawasan kediaman rumah aku dengan jiran yang lain . Tudia ketaq lutut . 

Ketiba pulak mai anjing hitam legam yang besar lalu depan aku , mak ai takut der . Tak tau nak buat apa time tengok dya , anjing tu mai dekat aku . Nasib baik aku panjat pagar , dye pon pi tempat laen . Hampir 20 minite aku tunggu , penat boring semua ada . Aku pon panajt pagar lagi sekali , tengok tengok aku tak reti nak turun . Gayat kot , haha . Uncle sebelah dok senyum ja kat aku , kot lah kesian anak jiran duduk luar sorang sorang . Ni tak dye buat selamber kadak ja . 

Setelah tunggu 45 minute baru lah umi balik . Aku buat muka masam terus masuk kereta . Tak sangka umi belikan ice cream kat aku :D suka suka suka . Haha .  Tadi baru ja dinner dengan umi dan kakyuz . Umi masak lauk punya lah sedap , tapi sayang abah tak balik lgi . Kami pun makan bertiga ja .

Oke back to the topic :
Sejak akhir akhir ni ada number misteri lh selalu miscall and text kat cima . Tak tahu siapa dya , asal usul dari mana . Memang malas nak layan number tu tapi geram jugak . So setiap kali cima balas text dya cima akan jadi marah . Tadi aku nak tanya mira yang dya kenai tak num tu , tapi sayang dya tak tau -_______-"

Meluat jugak mesej dengan dya ,  perabis kan kredit aku ja . Dye gelarkan nama dya tigerwood , mane lah aku kenal . Kalau bole aku tak mau tau dan tak mau amik tau nama dya . Tapi gedik duk misscall kat aku , buat misscall kat aku . Bila kau angkat hang letak ! Fcuk betoi ! Mengada ngada ! please lh i dont believe strangers 

K lah, nak tido ngantuk dah . Gud nite earth :)