Esok tak sekolah


Hello dan assalamualaikum

Hari ni hari Rabu , esok tak sekolah . Dan saya tak pegi sekolah esok . Thats true :D Jyeahhh buat ayat budak blur haha . Oke oke esok memang aku tak pegi sekolah sebab ada " Hari Anugerah Kokurikulum "apa tah  . Kayy so Nabilah tak bole belah dengan Tia kena wajib pegi sekolah esok sebab terlibat dengan apa ponn tak tau . Yang aku esok conferm duk rumah baca buku ja -_________-"

Tadi Nabila tak mai sekolah , boring gila . Selalu dok kacau dya . Pagi dya mai sekolah bila petang tak mai sebab alasan buku basah . Alahh semalam kan hujan so dye bawak alasan yang tak munasabah ke hari ni . Mai pagi penat kot , maklum lh orang first time kawad letih agaknya . Ceyhh aku punn dulu macam tu . Tapi tak lh teruk macam dya . Nasiblh si Tia teman aku . Rehat kami dua duk ulang alik pi koop . Ingat shopping food ka pa .  Act , aku pi koop dengan Tia 4 kali sebab nak beli makanan . Tudia kenyang sampai malam tak makan -.-"

Tadi aku buat latihan science sambil rujuk buku PMR yg tebal tu . Tetiba ja terselak bahagian form 3 , wow ! macam macam ada , aku pon tak paham . Maklumlah budak form 2 . Dari pukul 8 malam sampai pukul 11 malam , todia  3 jam aku menghadap buku . Satu jam aku tidor sat n then 2 jam lagi baca buku . Bijak aku menguruskan masa kan ? :D

K lah jam sekarang menunjukkan pukul 11.55 malam aku nak pegi singgah ke laman burung biru jap . Byee, selamat malam .