Terharu kott

Hello, 11.11.2011 date yang paling special tahun ni. Hari ni kucing aku  hilangggg :( 



Ok back to the topic, terharu kot. Cima sebenarnya terharu baca blog tehaa comel tu. Teha atau nama sebenarnya Nur Fatihah ialah kawan baik Cima dari tahun ni. Aku banyak ajar dye English essay, tapi dye tak penah ajar aku ponn :( Tak pa, umi bole ajar aku BI. Hampir setiap hari, aku selalu berhubung dengan Teha. Sampai akhir bulan 10. Kami tak berhubung dah, alasan masing masing busy. Well, akhirnya dua insan ni berhubung semula melalui halaman Facebook ni. Teha telah antar chat kat cima suruh bukak blog dya. Cima pun bukak lah, tengok tengok "BOMMMMMMM". Hahaha, nah korang tengok lh sendiri budak comel ni tulis.



Thankss babe. InsyaAllah nanti bulan 12 kita jumpa di rumah Teha, kott* Atau Teha yang datang Kedah Darul Aman ni. Pintu rumah cima sentiasa terbuka untuk Teha. Jyeahhh. Klah, nk upload gambar kejap. Byeee and Good Night