Hyee back :)


Hellloooowwww

Lama kot cima tak update blog. Sibuk lah sayang, busyyyy you tau ? Semalam dah lah last day sekolah, sedih jugak.  Cima salam semua cikgu terutama ustazah kauthar. The best teacher foreverrr ! Masa nak balik, aku, mira, tia, nabilah, ainul berangan tangkap gambar :D Minggu depan dah lah ada kem belajar apo lah tak tau. Malass nak pii oiii.

 Tadi aku tengok permainan bola sepak malaysia vs indonesial. Jyeahhh, malaysia menang bro. Im proud to be malaysia, walaupun aku tak main bola. At least, aku menyokong team Harimau Malaya. Btw, tadi kan KFC jatuhhh :( Kesian Mr. Kfc ( Khairul Fahmi Chemat) semua orang dalam twitter panggil dya kfc. Aku ingat ayam kfc main bola ka ? Rupanya, LOL. 

Ok, hari ni jugak semua pelajar darjah enam seluruh malaysia dapat keputusan UPSR doe. Hanis jiran cima dapat straight A's. Congratulation hun. And Arissa, my lil sis also get 5A's. Amin, nanti akak kasi hadiah ya ? Hehehehehe, ramai gila kot orang dapat staright A's. Asal ? Senang sangat kah ? Zaman aku, susah. Ini tidak adil. Dah lh nanti diorang tak de PMR lh. Unfairr yawww ~

Ok lh gottago now. Nak bertwitter baliikkkk :D kbyeee, good night