Sundayyy LOL


Good Night, good night. 


Malam ni sejuk ja, aku pun online lh di rumah uncle di Kangar, Perlis. Jyeahhh, balik kampung. Memandangkan hari ni hari raya haji, hari ni jugak birthday kakak aku yang tode nih yang ke 21 tahun. Happy Birthday sayang <3 ILY. 


Ok tadi aku bangun pukul 7 pagi, bersiap untuk semayang sunat kat Matri Beseri. Ramai orang jugak semayang, lepas solat kami bersalaman dan berpelukkan sesama aunty aku di sana. Bila turun, tudiaaa makanan dihidangkan dah. Actually aku makan tambah 5 pinggan :D Hidup untuk makan yaw ! Rendang ayam yang paling the best.


Lepas makan semua, perut pon boroi. Aku pon berborak dengan sepupu aku yang tode toya ni. Macam macam kami buat, main kucing apalah. Lepas tu kan, lepas tu kan aku tengok lembooooo yang bakal dikorban. Kesian tengok dya, time sembelih tu aku tak sanggup nak tengok. Lembu tu meronta ronta kemarahan. Lembu yang team lain pulak terlepas and then lembooo tu lari naik atas bukit. Aku rasa team tu kali ni kena korbankan wang depa lh. Nasib lh lembu tu menghembus nafasnya dengan tenang. Dye tak meronta ronta pun. Lembu tu jantan, so penonton yang tengok dya time sembelih tu perempuan lebih ramai dari lelaki (tanda nak kiamat dah ) dye pun jinak lah.


Setengah jam tengok lembu tu kena sembelih, aku ajak umi balik umah. Balik umah tok, bukan rumahku syurgaku di Kulim. Haha, bila balik aku kena jaga Azmeer pulak. His my nephew. Comel, baru ja beranak pada 26.9.2011. Patutnya 27.9 sebab tarikh tu birthday aku, kalau tak samalah kita Azmeer oiiiiiiii. Dya tidur dekat ribaan aku, atototototototo comelnya. Aku pun tercubit pipi dya, ceyhh bangun lh gendud tu. Aku dodoikan senyap terus. 


Klah nak sambung makan kek nih, byeeeeeeeeeeee :)