Fcuk ?



Good Evening :) 


Tadi cima text dengan Aina. etiba pulak terbaca mesej dari budak tu. Errrr, ape lagi baca sampai habis pastu teringat pulak peristiwa hari tu. Di mana malam tu cima menagis sampai basah bantal :D The story begins here, tanggal 2 November 2011 malam hari tuh aku menangis tanpa henti. Aku tak tau nak mengadu kt sapa malam tu. Aku mai text je la dengan Sushi. The person I mentioned is a guy not setan, tapi sekarang perangai dye macam tuttututut. Orang yang aku percaya selama ni, orang yang selalu buat aku happy. Orang yang menjadi semangat aku, dya juga merupakan kawan baik aku selama ni. Tapi perangai dya tukar macam setan. Dya kata aku langsung tak penting bagi dya ? Watafak ?


 Kita kawan baik dari form 1, hang bole cakap macam keling nih. At least penting sebagai seorang sahabat dah cukup bermakna buat aku. Tapi bagi hang mcm asdfggkhjkiymh. Harap ja alim, tapi langsung tak reti hargai orang. Btw, thanks buat aku happy selama ni, thanks sebab hang naik semangat aku, thanks for everything efan. For me you are perfect dude, tapi from now on you are not perfect for me anymore. 


p/s : Aku sayang hang lagi. That was my last word for you boy. kbyee