Haii

 Hi awak ! Blog ni berhabuk sudah, sape nak tolong lapkan ? 2 minggu berhabuk ni. Tanak tolong sudah, cima merajuk setahun xD Rindu kat cima tak ? 
-Jangan buat muka macam ni bila cima tanya rindu cima tak ?-


Okey aku dah start gedik. First of all aku nak cakap sebab sebab aku dah lama tak update blog. Alasan pertama : Malas. Alasan kedua : Selalu online sat ja, tak sempat nak karang ayat dalam blog. Alasan ketiga : Tak tau nak kata apa dah. 


Harap alasan ni berguna okeyy ? Haha, semenjak akhir akhir ni cima banyak tumpu pada Twitter, Tumblr and Facebook. Tu ja yang cima selalu on. Tapi blog, errrrr jarang jarang. Heee, alhamdulillah follower blog meningkat 34 orang setelah 2 minggu tak online. Yeahh aku bersyukur sebab blog ni sesetengah orang sahaja yang tau. Anda beruntung tau dapat tengok blog cima, jyeahhh. 


Haha, btw tahun depan cima dah nak naik tingkatan 3. Kau nampak tak aku type TINGKATAN 3. Tahun depan dah nak PMR. Ohh, takut gila aku. Comfirm 6 bulan sebelum pmr, aku kena deactive FB habess. Semua deactive habess except twitter. Tapi at the same time, aku tak boleh tinggalkan tumblr. Alooooo, kan best kalau kembali ke alam kanak kanak. Tak payah exam, lengangg kaki ja. Untunglahh baby kan ?


Klahh nak out, nak sambung tumblr balik. Byeeeeee and night :)