Good bye holiday, Hello school



Hello, hello. 


Setelah seminggu berehat di rumah atau di mana mana saja, kini saatnya kembali ke medan persekolahan. Selepas ini dengar kembali bunyi suara rakan sekelas yang hingaq bingaq. Rasa malas pulak nak pi sekolah, dah habes exam nak buat tapi. Nanti dulu, keputusan exam belum dapat. 


Lepas ni bangun awal, kena hangtar buku teks, dapat buku form 3 yang berat berat tu -.-" Lepas ni jugak aku dah tak boring sebab Tia dengan Nab ada. Comfirm Tia si gossip ada cerita, samapi kekadang aku terlena time dye cerita. Panjang sangat _________________________*


Oke oke, tadi aku, kakyuz, balak dya dan jiran aku pi tengok cita Paranormal Activity 3. Oke kami punn tengok last minute actually. Cita tu boleh lh tahan, tapi ending dya mcm tut tut. Jyeahhhh, seram jugak sampai cina belakang aku menangis. Ending dya ayah dya kena lipat o.O tapi ada lh sorang tambi ni kata " Ayoyo, like capati " capati lh hang. 

kbyeee :)